Enne aga anname teile väikese mõtlemisülesande. Kas olete mõnikord tabanud end võrdlemast Eesti ja välismaa videokunsti? Justkui oleks välismaal tehtud filmid, videoklipid, saated alati väga head, eestlaste toodangu kvaliteet aga ei kannata, vastupidi, üldse kriitikat. Just nagu oleks kõik, mida eesti filmimehe käsi puudutab, muutunud maavillaseks ja vanamoeliseks. Siin ongi väike katsetus reklaamivaldkonnast.

 „Köögikupja“ võttemeeskonna päevad on lustlikud. Ühiselt peetakse nõu, kuidas saadet kokku panna, vahel aga jääb aega ülegi ja ega siis saa videokaameraid niisama nurgas lasta seista.

Leidsime videoportaalist YouTube reklaamklipi, mis meile kõigile palju nalja pakkus. Selle reklaami on tellinud prillide ja kontaktläätsede müügiga tegelev Inglismaa firma Specsavers.

Reklaam tundus niivõrd omapärane, et tekkis idee – katsetame, kas suudame sama asja järgi teha ehk parodeerida. Tulemus on teie ees, teile hindamiseks ja kommenteerimiseks.

See siin on välismaa reklaamvideo rahvusvaheliselt tuntud tippkoka Gordon Ramseyga.

See siin aga meie kodukootud ja maavillane paroodiaklipp Köögikubjas Juha Rantaneniga.

Köögikubjas Juha Rantanen on tagasi Kanal 2e ekraanil ja emotsionaalne tõsielusari jätkubjuba homme kell 20.

Tuletame veel meelde, et veel on võimalik Köögikupja saatesse pääseda. Kui Sul on südamega loodud äri, millel aga ei lähe kuigi hästi, siis võta meiega ühendust, et saada konsultatsiooni oma ala parimalt asjatundjalt. Kontaktid on: kubjas@kanal2.ee või 510 6670.