Logi sisse

või
Unustasid parooli?

Pole kontot?

Loo tasuta konto!

Liitu

või
Katkesta ja mine tagasi

Liitudes olen lugenud ja nõustun kasututingimustega

Unustasid salasõna

Sisesta oma E-post või kasutajanimi ja saadame sulle uue salasõna

Katkesta ja mine tagasi

Vajad abi? Kliki siia!

Kas kindlasti tahad kustutada oma kasutajat?

Ei soovi kasutajat kustutada!

Kas ma saan oma raha tagasi, kui Pluss teenus ei rahulda mind või esineb tehnilisi tõrkeid?

Kui Kasutaja poolt tellitud ja tasutud teenus ei ole kättesaadav Kanal 2 süül, tagab Kanal 2 Kasutajale tasuta juurdepääsu tellitud teenusele. Pretensioon saamata jäänud teenuse kohta tuleb esitada 7 päeva jooksul ajast, mil teenus ei olnud kättesaadav. Vaatamata käesolevas punktis sätestatule ei vastuta Kanal 2 teenuse mittekättesaadavuse või kvaliteedi eest,
kui need on põhjustatud Kasutaja poolt, tulenevad internetiühenduse probleemidest või mõnest muust tingimusest, mis ei allu Kanal 2 kontrollile.