Logi sisse

või
Unustasid parooli?

Pole kontot?

Loo tasuta konto!

Liitu

või
Katkesta ja mine tagasi

Liitudes olen lugenud ja nõustun kasututingimustega

Unustasid salasõna

Sisesta oma E-post või kasutajanimi ja saadame sulle uue salasõna

Katkesta ja mine tagasi

Vajad abi? Kliki siia!

Kas kindlasti tahad kustutada oma kasutajat?

Ei soovi kasutajat kustutada!

Tekkis küsimusi?

Kirjuta meile

Tehnilised küsimused

Reklaamipausid videos

- Reklaame näidatakse iga 10 minuti järel. Reklaamipausi kohad määrab automaatselt arvuti ja seetõttu võivad reklaamipausid tulla ootamatult.

Video ei ole leitav

1. Ei leia konkreetset videot - Kasuta peamenüüs olevat otsingulahtrit – Otsi saadet/sarja.
Ülevaate kõikidest sarjadest ja saadetest leiad peamenüüst SAATED/SARJAD. Sorteerida saad hooajapõhiselt, otsida arhiivisaateid ja saateid, mis nähtavad vaid Pluss kliendile.

2. Saade pole üleval 
- Kõik saated laeb keskkonda automatiseeritud arvutiprogramm.
- Saated lähevad üles kohe pärast saate TV-eetri lõppu (v.a kodumaised lavastuslikud sarjad, millele kehtib 14-päeva piirang, v.a Pluss kliendile).
- Kui saade ei ole pool tundi pärast TV-eetri lõppu VeebiTVs nähtav, anna meile sellest teada veeb@kanal2.ee.

Loe edasi...

Videode kvaliteet

- Videote kvaliteet sõltub kasutaja poolt tellitud internetiühendusest. Player näitab kasutajale automaatselt HQ-kvaliteeti, kui ühendus on alates 1,1MB. Nõrgema internetiühenduse korral valib player automaatselt LQ-kvaliteedi ehk madalama kvaliteedi.

Testi tehnilist valmisolekut SIIT.
Playerist on võimalik valida ka käsitsi sobiv kvaliteet.

Kas videoid on võimalik alla laadida?

- Videote allalaadimine on keelatud. Ebaseaduslikult videote allalaadimine ja ülesriputamine
on kriminaalselt karistatav.
- Kui märkad erinevates internetikeskkondades (v.a Kanal 2 koduleht) Kanal 2 programmi täispikki episoode, palun anna sellest meile teada veeb@kanal2.ee.

Sisse logimine ei õnnestu

Kanal 2 VeebiTV keskkonda sisse logimiseks on kolm võimalust - Facebooki konto, Google konto ning Kanal 2 kasutajakonto.

Esimesel kahel juhul sõltub sisse logimine ka kolmandate osapoolte teenustest. Kuigi harva, võib siiski juhtuda, et neis esineb tõrkeid.

Et saaksite ka sellisel juhul sisse logida, soovitame oma kasutajakontoga liita mitmeid sisselogimisviise. Seda saate teha, kui valite kasutajamenüü juurest "Minu profiil".

Kui olete juba Facebooki või Google kaudu registreerunud, piisab Kanal 2 konto loomiseks profiililehel parooli sisestamisest. Kasutajatunnuseks saab teie e-maili aadress.

Loe edasi...

Probleem video mängimisel

1. Video ei mängi
- Proovi „refreshi“ (F5).
- Puhasta oma veebilehitseja vahemälu (klahvikombinatsioon ctrl+F5) ning taaskäivita veebilehitseja.

2. Video “hakib”
- “Hakkimise” põhjuseks võib olla liiga aeglane internetiühendus.Testi tehnilist valmisolekut SIIT.
- Playeri tööd võib segada ka mitmete veebilehitseja vahelehtede või programmide üheaegne kasutamine.
Sulge osa programme ja aknaid.

Loe edasi...

Miks ma ei näe videot?

1. Osadel videotel võib olla piiratud periood, mille jooksul need on VeebiTVs nähtavad.
Kanal 2 Veebi TVs võib olla kahte sorti ajalisi piiranguid.


1) Esimene piirang on seotud 7-päeva intervalliga, kus video on VeebiTVs nähtav vaid 7 päeva jooksul pärast TV-eetrit.
Selline piirang võib esineda välismaise hankeprogrammi puhul ja ka mõnede kodumaiste saadete puhul, mis põhinevad mõnel välismaisel formaadil.
Piirangud tulenevad saate tootjafirma ja telekanali vahelisest lepingust, kus tootjafirma annab õiguse saadet veebis näidata vaid teatud perioodi jooksul. Sellised piirangud laienevad ka Pluss kliendile.

Loe edasi...

Testi tehnilist valmisolekut

1. Testi interneti kiirust

 Sul on vaja vähemalt 1Mbps allalaadimise kiirusega lairibaühendust, et saaksid videoid vaadata.
Interneti kiirust saad testida SIIT.

2. Vaata kas video mängib

Loe edasi...

Sisulised küsimused

Mida ma näen Veebi TVst?

- Veebi TVs näeb enamust Kanal 2 kodumaist programmi ja välismaiste saadete/sarjade/filmide paremikku.
Kodumaised lavastuslikud sarjad jõuavad VeebiTVsse 14 päeva pärast TV-eetrit.
- Pluss klient saab VeebiTV-s vaadata Kanal 2, Kanal 11 ja Kanal 12 programmi ka otse,  kui selleks on olemas näitamisõigused. Näitamisõigustega saab tutvuda SIIT.
- Pluss kliendile on kõik 14-päevase viivitusega sarjad nähtavad kohe pärast TV-eetrit. Liitu Plussiga SIIT!

Arhiivsaated

- VeebiTVs on kodumaiste telesaadete arhiiv – kui telesaade ei ole enam mõnda aega eetris olnud, säilivad saated meie veebis arhiivsaadete all. Arhiivsaateid saab vaadata ka tavakasutaja (ei pea omama kontot).

Plussiga seotud küsimused

Mis on VeebiTV Pluss ja selle eelised?

- Pluss kasutajal on ainulaadne võimalus vaadata kõiki Kanal 2 kodumaised sarju ja saateid
kohe pärast TV-eetrit (ilma 14 päeva piiranguta).
Kodumaine sari/saade on Eestis toodetud (näiteks “Pilvede all“, “Naabriplika” vms).
- Pluss kasutajal on võimalik jälgida Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12 kodumaist toodangut veebist OTSE.

Plussiga seotud piirangutest loe lähemalt SIIT.

Loe edasi...

Kas ma saan oma raha tagasi, kui Pluss teenus ei rahulda mind või esineb tehnilisi tõrkeid?

Kui Kasutaja poolt tellitud ja tasutud teenus ei ole kättesaadav Kanal 2 süül, tagab Kanal 2 Kasutajale tasuta juurdepääsu tellitud teenusele. Pretensioon saamata jäänud teenuse kohta
tuleb esitada 7 päeva jooksul ajast, mil teenus ei olnud kättesaadav. Vaatamata käesolevas punktis sätestatule ei vastuta Kanal 2 teenuse mittekättesaadavuse või kvaliteedi eest,
kui need on põhjustatud Kasutaja poolt, tulenevad internetiühenduse probleemidest või mõnest muust tingimusest, mis ei allu Kanal 2 kontrollile.

Loe edasi...

Kas Plussil on piiranguid?

- Ka Pluss teenuse puhul kehtib Geo-blokk ehk geograafilised piirangud. See tähendab, et üksikute saadete/sarjade puhul on õigustel piirangud, mis ei luba näidata saateid väljaspool Eestit. Sellisel juhul on saate/sarja tootja andnud õiguse seda näidata ainult Eesti territooriumil, kuna teistes riikides võivad näitamisõigused kuuluda teistele telekanalitele või veebikeskkondadele. Sellised piirangud laienevad ka Pluss kliendile.

- Juhul kui välismaist saadet/sarja või mõnda välismaisel formaadil põhinevat saadet/sarja on lubatud VeebiTVs näidata vaid 7-päeva jooksul pärast TV-eetrit, kehtib see piirang ka Pluss kliendile.

OTSE programmiga ja programmiga seotud piirangutega tutvu SIIT.

- Enne Plussiga liitumist testi oma arvuti ja internetiühenduse tehnilist valmisolekut SIIT. Oluline on teada, et VeebiTVs näeb videoid vaid Flash pleieriga arvutist ning Android ja iOS operatsioonisüsteemidega mobiiliseadmetest (telefonid, tahvelarvutid).


Kuidas liituda Plussiga?

- Veebi TV Plussiga liitumiseks tuleb teha endale konto SIIT.
- Valikus on kolm võimalust: PLUSS päevapilet, PLUSS kuukaart ning PLUSS aastakaart Päevapilet maksab 2 eurot ja tagab ligipääsu kogu Pluss keskkonnale 24 tunniks. Kuukaart maksab 4 eurot.
- Lisaks on nüüd olemas aasta pilet (365 päeva) 
 

Loe edasi...

Probleemid liitumisel või maksmisel

Peale internetipangas maksmist tuleb kindlasti oodata, kuni Teid suunatakse teenusepakkuja (Kanal 2) lehele tagasi. Vastasel korral läheb Teie kontolt raha maha, kuid pilet ei aktiveeru. Pangast tagasi suunamine on vajalik, et pank saaks edastada meile info makse õnnestumisest.

Kohe peale makse tegemist internetipangas aktiveerub Pluss pilet. 

Kui kontolt on raha maha läinud, ent Pluss pilet ei ole aktiveerinud, külastage lehekülge kanal2.ee/pluss/pilet
 
Antud leheküljelt oleva vormi täitmist teostab süsteem umbes 30 minuti jooksul automaatse kontrolli. Positiivse vastusega kontrolli järel konto eelaktiveeritakse ja Pluss teenuseid on võimalik kohe kasutada.

Hiljemalt järgmisel tööpäeval viiakse läbi teine, täiendav kontroll. Vajadusel võetakse andmete täpsustamiseks teiega ühendust.

Kui teie kontolt raha maha ei läinud, siis pöörduge probleemi lahendamiseks palun oma panga poole.
 
Kindlasti kontrollige, et olete Kanal 2 VeebiTV keskkonda sisse loginud samade kasutajatunnustega, mida kasutasite pileti ostmisel. Eriti tasub sellele tähelepanu pöörata siis, kui arvutil on ka teisi kasutajaid.

Kontoga seotud küsimused

Minu profiil

- „Minu profiili“ leiab kasutajamenüüst.
- „Minu profiiliga“ saab silma peal hoida oma konto seadetel  - muuta salasõna ja vahetada pilti.
- Konto on kõigile nähtav.

Teised kasutajad

VeebiTV kontolt on võimalik leida sõpru, kes on samuti loonud samas keskkonnas konto.

Minu telekava

- Telekavad aitavad kasutajal olla kursis oma lemmiksarjade ja -saadetega.
- Isiklikku telekava näeb kasutajamenüüst „Minu telekava“ alt.
- Hetkel saab lemmikuks lisada ja tellida oma järjehoidjasse vaid hetkel eetris olevat saateid/sarju.
- Vajalikud nupud asuvad videoakna all.

Minu videod

- "Minu videod" all asuvad tellitud- ja lemmikvideod.
- Videoid saab lisada konkreetse saate või video peal olles vastava nupu abil. Nii saab hoida silma peal uutel osadel (tuntud ka kui Subscribe).
- Lemmikvideoid (Favourites) saab lisada samuti konkreetse saate või video puhul südamekujulise nupu abil.
- Kogu lemmikute nimekirja saab vaadata  „Minu videote“ alt.

Probleemid liitumisel või maksmisel

Peale internetipangas maksmist tuleb kindlasti oodata, kuni Teid suunatakse teenusepakkuja (Kanal 2) lehele tagasi. Vastasel korral läheb Teie kontolt raha maha, kuid pilet ei aktiveeru. Pangast tagasi suunamine on vajalik, et pank saaks edastada meile info makse õnnestumisest.

Kohe peale makse tegemist internetipangas aktiveerub Pluss pilet. 

Kui kontolt on raha maha läinud, ent Pluss pilet ei ole aktiveerinud, külastage lehekülge kanal2.ee/pluss/pilet
 
Antud leheküljelt oleva vormi täitmist teostab süsteem umbes 30 minuti jooksul automaatse kontrolli. Positiivse vastusega kontrolli järel konto eelaktiveeritakse ja Pluss teenuseid on võimalik kohe kasutada.

Hiljemalt järgmisel tööpäeval viiakse läbi teine, täiendav kontroll. Vajadusel võetakse andmete täpsustamiseks teiega ühendust.

Kui teie kontolt raha maha ei läinud, siis pöörduge probleemi lahendamiseks palun oma panga poole.
 
Kindlasti kontrollige, et olete Kanal 2 VeebiTV keskkonda sisse loginud samade kasutajatunnustega, mida kasutasite pileti ostmisel. Eriti tasub sellele tähelepanu pöörata siis, kui arvutil on ka teisi kasutajaid.

Sisse logimine ei õnnestu

Kanal 2 VeebiTV keskkonda sisse logimiseks on kolm võimalust - Facebooki konto, Google konto ning Kanal 2 kasutajakonto.

Esimesel kahel juhul sõltub sisse logimine ka kolmandate osapoolte teenustest. Kuigi harva, võib siiski juhtuda, et neis esineb tõrkeid.

Et saaksite ka sellisel juhul sisse logida, soovitame oma kasutajakontoga liita mitmeid sisselogimisviise. Seda saate teha, kui valite kasutajamenüü juurest "Minu profiil".

Kui olete juba Facebooki või Google kaudu registreerunud, piisab Kanal 2 konto loomiseks profiililehel parooli sisestamisest. Kasutajatunnuseks saab teie e-maili aadress.

Loe edasi...